Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/greenleczyca/ftp/www/perfekt-dent/index.php:1) in /home/greenleczyca/ftp/www/perfekt-dent/index.php on line 14
Perfekt-Dent Stomatologia - Łęczyca, Łódź

ESTETYKA I PIĘKNY UŚMIECH


JAKOŚĆ I GWARANCJA



Gwarancja
Na wszystkie usługi stomatologiczne wykonane w Perfekt-DENT Pacjenci otrzymują gwarancję. Warunkiem udzielenia gwarancji są wizyty kontrolne co najmniej raz na 6 miesięcy lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu oraz regularne profesjonalne oczyszczanie zębów z kamienia i osadu.

WYPEŁNIENIA ŚWIATŁOUTWARDZALNE
- gwarancji udzielamy na 2 lata
- w przypadku braków w uzębieniu gwarancji udzielamy na 6 miesięcy
- w przypadku bruksizmu – 6 miesięcy

UZUPEŁNIENIA PORCELANOWE
- gwarancji udzielamy na 3 lat
- w przypadku braków w uzębieniu gwarancji udzielamy na 6 miesięcy
- jeśli Pacjent uzupełni wszystkie braki zębowe w ciągu 6 miesięcy gwarancję możemy przedłużyć do 5 lat
- w przypadku bruksizmu – zależy od indywidualnych warunków anatomiczno – protetycznych

WKŁADY KORONOWO-KORZENIOWE
- gwarancji udzielamy na 1 rok
- w przypadku braków w uzębieniu lekarz nie może udzielić gwarancji
- w przypadku bruksizmu – zależy od indywidualnych warunków anatomiczno – protetycznych

PROTEZY RUCHOME
- gwarancji udzielamy na 2 lata
- w przypadku nieuzupełnionych braków w uzębieniu udzielamy gwarancji na 3-6 miesięcy
- po uzupełnieniu wszystkich braków zębowych lekarz może przedłużyć gwarancję
- w przypadku bruksizmu – zależy od indywidualnych warunków anatomiczno – protetycznych

IMPLANTY
- gwarancji udzielamy na 5 lat
- w przypadku braków w uzębieniu gwarancji udzielamy na 6 miesięcy
- w przypadku bruksizmu – zależy od indywidualnych warunków anatomiczno – protetycznych

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
- prac tymczasowych (korony tymczasowe, protezy natychmiastowe)
- prac przy których pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta
- jeśli bezpośrednio po wypełnieniu ubytku zęba okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego

NIE PODLEGAJĄ GWARANCJI USZKODZENIA POWSTAŁE W WYNIKU:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi
- nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych
- nieszczęśliwych wypadków / urazów mechanicznych
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
- istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, osteoporoza, padaczka, stany po leczeniu chemio- i radioterapii)
- korekt wykonanych poza Perfekt-DENT
- złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego Pacjent zobowiązany jest niezwłocznie do osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od momentu wystąpienia problemu.

Gwarancje na protezy w świetle praw i obowiązków nabywcy oraz sprzedawcy

Protezy dentystyczne to przedmioty obrotu cywilnego, nabywane na zasadach sprzedaży konsumenckiej. Konsumentem jest nabywający je pacjent, sprzedawcą - lekarz. Sprzedaż protez podlega przepisom prawa cywilnego, prawa medycznego oraz, niezależnie, regulacjom Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz.U. nr 141, poz. 1176). Z zapisów ustawy wynika, iż przez dwa lata od chwili wydania towaru nabywcy, sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z umową; udzielane gwarancje są ujęte w dokumencie gwarancyjnym, który jest wydawany nabywcy protezy. Dokument ten powinien zawierać wszelkie informacje określające sposób dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. Gwarancja konsumencka określa prawa i obowiązki obu stron transakcji. Powinna ona też zawierać sformułowanie, iż nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Niedozwolone jest stosowanie zapisów ograniczających prawa nabywcy, ani nakazanie mu, by podpisał oświadczenie, iż wie o wszelkich niezgodnościach towaru z umową. Nie można też w gwarancji stosować przepisów obcego prawa. Przy sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów ujętych w art. 556 - 581 Kodeksu cywilnego, a dotyczących rękojmi i gwarancji.

Obowiązki sprzedającego względem konsumenta:
• poinformowanie: o cenie towaru oraz cenie jednostkowej; o producencie towaru, kraju pochodzenia, właściwościach towaru;
• zapewnienie warunków koniecznych dla sprawdzenia jakości sprzedawanego towaru;
• wydanie wraz towarem kompletnej dokumentacji sprzedawanej rzeczy, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim.
Odpowiedzialność sprzedającego pojawia się w chwili wydania towaru kupującemu. Jeśli towar jest zgodny z umową, oznacza to, iż nadaje się on do celu, do którego został wytworzony, a jego właściwości odpowiadają cechom towaru tego rodzaju; nadaje się do zamontowania i uruchomienia, o ile czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę za którą bierze on odpowiedzialność, albo przez nabywcę, zgodnie z warunkami instrukcji obsługi. Pod uwagę brane są zapewnienia wynikające z oznakowania towaru i reklamy, oraz podawanego terminu, w którym towar ma zachować deklarowane właściwości. Deklaracje producenta i importera są brane pod uwagę w takim samym stopniu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, jeśli nabywca wiedział o niej lub powinien był wiedzieć, kierując się rozsądkiem.

Uprawnienia kupującego (o ile w ciągu dwóch miesięcy od chwili wykrycia wady poinformuje o tym fakcie sprzedawcę):
• żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na towar nowy, z uwzględnieniem zwrotu kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania;
• żądanie obniżenia ceny za towar lub prawo do odstąpienia od umowy – w przypadku, gdy usunięcie wady jest niemożliwe, zbyt kosztowne lub naraziłoby kupującego na znaczne niedogodności.

Nabywca podlega ochronie ograniczonej czasowo: upływa ona po dwóch latach od chwili wydania towaru przez sprzedającego. Jeśli w międzyczasie miała miejsce wymiana towaru niezgodnego z umową na nowy, termin dwuletni biegnie na nowo od chwili ponownego wydania towaru. Jeśli od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową minął rok, przedawniają się roszczenia nabywcy. Termin ten może być krótszy, jeśli wcześniej upływają dwa lata od chwili wydania towaru kupującemu. Precyzują to przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Jeśli jednak sprzedający wiedział o niezgodności towaru z umową i nie poinformował o tym kupującego, bieg tych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień konsumenta. Zapraszamy do nowoczesnego gabinetu dentystycznego. Profesjonalizm, indywidualne podejście do każdego pacjenta i miła atmosfera to nasze atuty. Perfekt-DENT zapewnia Państwu kompleksową opiekę stomatologiczną .